Баболат вече
сами взеха да бият отбой от дълги години
рекламираната кортех технология, имам
предвид новия Аеро модел. Но какви са
причините за това? Ами прости- кортекс
технология няма или поне не служи за
нищо, ще рече не е технология. В
първоначалния си вид кортекса беше
изрязан в рамката улей, залят с някаква
гума, която бързо старееше, но откакто
ракетата на Радванска се разполови и
хвръкна след един бекхенд и тя остана
с дръжката в ръка и типично полско
изумено изражение, инженерите на Баболат
взеха мерки и „преработиха“ системата
Кортекс, така че да престане хвърчането
на части от ракети, което създава
предпоставки някой да бъде уцелен и да
съди производителя.
При дисекция
на тази дръжка от Пюър драйв се случиха
интересни неща. Поне аз за пръв път
виждам Баболат с панели. По чудо панелите
съвпадат с тези на Хед, което е супер.
Върви се към унификация. Друг плюс е, че
са чувствително по- тежки и създават
отличен баланс.
За самия
„нов“ кортекс какво да кажа? Пръстен
от карбон с гумено уплътнение. С тази
конструкция може да служи само за
декоратитивни цели. Добрата новина е,
че поне не се нарушава монолитността
на рамката. И така, за мен отговора на
въпроса защо Баболат се отказва от
безценния и незаменим кортекс е
недвусмислен- намаляване на себестойността
на продукта за сметка на ненужен
козметичен детайл.
Няма коментари:
Публикуване на коментар